Co jest z CVS'em???

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 9 Lip 2003, 10:48:36 CEST

Użytkownik Adam Gołębiowski napisał:

> SOA #1: U mnie działa.
>
> Twój opis jest kapkę niedokładny - podaj komunikaty, jakie są
> wyświetlane, uruchom może buildera z opcją -v, -D i zobacz jakie
> komunikaty Ci wyświetla.
Zawsze pobiera mi tylko spec i tara (pierwsze zdefiniowane źródło),
potem krzyczy, że "cvsroot not defined" i "some files could not be
found" (z pamięci).
Te pliki na podstawie speca dociągam potem skryptem za pomocą:
cvs -d:pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot login
cvs -d:pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot get SOURCES/plik1
cvs -d:pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot get SOURCES/plkx

Więc jednak są :). Ale builder się gubi:(.
--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870