Podpisy pakietów

Pawel Kosiorowski pkos w res.pl
Nie, 6 Lip 2003, 23:31:10 CEST

On Sun, Jul 06, 2003 at 10:37:32PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Bzdurą jest to co ty piszesz.
> Skompromitowany klucz powoduje, że nie masz pojęcia kto klucz ma w swoim
> posiadaniu i czyje tak naprawdę są jego podpisy. Więc podpisywanie nim
> nie ma sensu, proste.

No nie na razie klucz o ile wiadomo mają 2 osoby... cała reszta ludzi
nie ma tego klucza... Nawet jeśli któryś z posiadaczy zacznie rozdawać
klucz na prawo i lewo (na co się nie zanosi) to dysproporcja pozostanie.

Kontynuując wątek mam pytanie czy jeśli pociągnę bootkietki z
ftp.pld-linux.org i wybiorę sobie instalacje przez sieć to pakiety
dostanę z:
a) ftp.pld.org.pl
b) ftp.pld-linux.org

nie musisz odpowiadać..., ale czy idąc Twoim tokiem rozumowania całe RA
nie jest skompromitowane, kloczek może na ftp wystawić cokolwiek...
--
pk