htb

wozny wozny99 w poczta.onet.pl
Pon, 7 Lip 2003, 01:57:12 CEST

Witam

Staram sie podzielic pasmo za pomoca htb
ale cos mi nie idzie

# tc qdisc add dev eth1  root handle 1:0 htb
RTNETLINK answers: Invalid argument
w googlach znalazlem ze moze to byc problem iproute2
wiec poldek --up poldek --upgrade-dist
# ip -V
ip utility, iproute2-ss010803
i problem pozostal tak jak byl:|
znalazlem jeszcze modul sch_htb
wrzucilem ale nie pomoglo
mam pld ra ze standardowo instalujacym sie jajkiem 2.2.22-6 gdzies
wynalazlem ze jest w nim obsluga htb.
w koncu nie wiem czy znieniac jajko na jakies nowsze 2.2 czy moze 2.4
a moze szukac iprouta2

PS.
Co do poprzedniego watku iDSL ktory wczesniej zaczalem, zeczywiscie
calkiem nieswiadomie wcialem sie w inny watek.
O czym sie przekonalem dzieki Trasher'owi.
BTW. O co mialbym sie obrazac tego nadal nie rozumiem pokazales mi
ktoredy droga i dzieki bardzo ci za to :)

--
Pozdrowienia,
 wozny                          wozny99 w poczta.onet.pl