htb

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Pon, 7 Lip 2003, 03:06:17 CEST

Monday, July 7, 2003, 2:26:46 AM, napisal:

STK> Pewnosci nigdy nie masz. Ale Twoje szanse oceniam na 99,8% :-)
STK> Moze pomyslec nad przejsciem przejsciem na 2.4.20 Cieciwy.
STK> (dopisac do poldka ftp.kernel.pl/pub/People/cieciwa/...
STK> - z pamieci).
znalazlem takie cus
ftp.kernel.pl/pub/People/cieciwa/ra-2.4.20-9.i686_gcc
tylko tak sie zastanawiam gdzie mam to dopisac w poldku.
sorka za banalne pytanko ale wczesniej uzywalem innych dystybucji oraz freebsd,a
pld jest dla mnie czyms nowym ale juz sie przekonalem do niego :)

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl