Neostrada na USB... HELP!!

cwiro cwiro w neostrada.pl
Pon, 7 Lip 2003, 10:16:13 CEST

U mnie chodzi. Używam modułu eagle (http://eagle-usb.fr.st/) i nie
ściągałem gcc3.

Użytkownik Tomasz Woźniak napisał:

> Zaguglowalem i znalazlem strone producenta chipsetu a z niej odolanie
> na francuska strone maniakow bawiacych sie na Sagemie. Sciagnole z
> niej pokornie stery, zainstalowalem jak glosilo w HOWTO gcc3 i o dziwo
> stery sie skompilowaly, ale... ale kuzwa nie dzialaja! Po podlaczeniu
> modemu do USB modul nawet sie nie laduje. Jak go zaladuje sam to
> podlaczenie modemu wcale nie powoduej ze modul jest uzytu (nic z niego
> nie kozysta). Tu pokornie poddalem sie.

Robię to tak:
1. Ładuje z palca moduły adiusbadsl i acm (ten to nie wiem czy jest
potrzebny, ale chyba jest, bo moduł tepsowski mi bez niego nie działał).
2. Odpalam skrypt /etc/hotplug/usb/adiusbdsp
3. No i startadsl.
I działa. Musiałem jeszcze wcześniej podmienić wartość dla parametru VPI
z 00000008 na 00000000, tak jak w pliku z modułem tepsowskim, w
/etc/analog/adiusbadsl.conf.

Pisałem na liście o tym wcześniej.

Ale mam mały problemik. Przy zmianie poziomu pracy z 3 na 5 interfejs
nie odbiera mi pakietów i muszę zrestartowac połączenie, ale dopiero tym
sie zajmę.

Pozdrawiam
Arek Skowron