Podpisy pakietów

Pawel Kosiorowski pkos w res.pl
Pon, 7 Lip 2003, 08:39:31 CEST

On Sun, Jul 06, 2003 at 11:47:10PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> _Teraz_ dostaniesz _domyślnie_ z ftp.pld.org.pl
> I co z tego?
> 1.1 niedługo będzie, z nowymi dystkietkami.

heh znowu retorycznie zapytam... czy 1.1 pojawi się na ftp.pld.org.pl,
wiesz są ludzie którzy nie czytują list, 7thguard, linuxnews etc...

> Tak z innej strony - przez wydaniem 1.0 pakiety nie były wogóle
> podpisywane

Wiem, korzystałem już z tych z shadow.eu.org które wypuszczał Wojtek
ale to nie była jeszcze oficjalna dystrybucja no i jak się zaczęło
podpisywać to wypada kontynuować.

Żeby skończyć wątek powiem o co dokładnie mi chodzi - są teraz _dwie_
dystrybucje PLD RA, rozwijane w 2 miejscach. Wbrew zamiarom developerów
stało się tak że RA jest teraz faktycznie własnością kloczka, nawet
poldek z iso pobranego z ftp.pld-linux.org wskazuje na ftp.pld.org.pl
nie mówiąc o pakietach

~ $ rpm -qif /etc/issue |grep -i pld
Version     : 1.0                               Vendor: PLD
Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld.org.pl/ )
Summary     : Wersja Linuksa PLD
Wersja Linuksa PLD.

Myśle ze informacja dla userów powinna być bardziej rozbudowana niż
s/pld.org.pl/pld-linux.org

ps. może po zjeździe coś się zmieniło i to co napisałem przestaje być
aktualne, to byłoby najlepsze rozwiązanie.
--
pk