Podpisy pakietów

Pawel Kosiorowski pkos w res.pl
Pon, 7 Lip 2003, 08:46:57 CEST

On Sun, Jul 06, 2003 at 11:59:07PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Ktoś ci bajek naopowiadał.

Wiesz od tych 5-6 lat (niektórzy twierdzą ze nawet 7) czyli od czasów
Wojtka Ślusarczyka, stabilność była niezła... "dorastanie" widać gołym
okiem więc te bajki opowiadają mi moje serwery ;)

ps. jak będe u rodziców może znajdę płyte z Tsunami... sprawdze ile to
rzeczywiście lat temu było wypuszczone (+/- pół roku), a może ktoś ma?
dość długo leżało na ftp.ps.pl.
--
pk