Re: backupy - prośba o poradę

peem greenpoint_1 w poczta.onet.pl
Pon, 7 Lip 2003, 23:03:50 CEST

W poniedziałek, 22:39:01, Szymon popełnił tekst:
StK> Na razie myslalem o backupie danych <10MB, a takie ilości spoko można
StK> mailowac, ale fakt, ftp to ładniejsze podejście. Pod warunkiem, że ma
StK> się gdzie ftpować... ;-). A mailowac na wp.pl może każdy. :-)

Szczerze ??? Biorąc pod uwagę, że mail na WP ma ograniczoną wielkość
jednorazowo do jakichś 4000 KB IIRC a całą skrzynkę do 10 MB ... No nie
wiem czy to jest bardziej sensowne, niż znalezienie jakiegoś
zaprzyjaźnionego ftp jednak... :) Ale to tylko moja opinia...
BTW : jeśli masz zamiar backupować jakieś ważne dane tym sposobem, to
szyfruj je ze dwa razy, zabezpieczenia WP są śmieszne :)

--
Pozdrawiam,
 peem