Re: backupy - prośba o poradę

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 7 Lip 2003, 23:10:32 CEST

7 lipca 2003 (23:03:50) peem napisal:
p> Szczerze ??? Biorąc pod uwagę, że mail na WP ma ograniczoną wielkość
p> jednorazowo do jakichś 4000 KB IIRC a całą skrzynkę do 10 MB ... No nie
p> wiem czy to jest bardziej sensowne, niż znalezienie jakiegoś
p> zaprzyjaźnionego ftp jednak... :) Ale to tylko moja opinia...
p> BTW : jeśli masz zamiar backupować jakieś ważne dane tym sposobem, to
p> szyfruj je ze dwa razy, zabezpieczenia WP są śmieszne :)

Dałem się przekonać do ftpa :).

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'                                       (