budowanie ocaml

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Wto, 8 Lip 2003, 09:26:55 CEST

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> poldek --install ocalm-costam
> :P
>
> Jak czegoś nie ma to jest do nadrobienia.

	Może pytanie było niedoprecyzowane, ale oczywiście chodziło o odpowiedź z
poprzedniego listu w tym wątku (za co bardzo dziękuję). Ta jest bardziej
humorystyczna, lecz mało pomocna.
	Poza tym, to mój problem z "undefined reference" do "__ctype_b" wynikał z
tego (jak mi powiedziano gdzie indziej) że mam inną bibliotekę C niż ta
z którą kompilowany było ocaml z RA. To się nawet zgadza, bo część
pakietów, w tym glibc mam z DC. Przebudowanie ocaml'a na moim komputrze
rozwiązało problem.

Pozdrawiam,
Tomek Grzejszczyk