Mirror paczek

Albert albert w boch.pl
Czw, 10 Lip 2003, 19:01:27 CEST

Poniewaz mam w sieci pare komputerow uzywajacych PLD-ra chcialem sobie zrobic
mirror samych paczek coby uzytkownicy mogli instalowac je po sieci lokalnej i
tym samym nie obciazac mi lacza. Paczki sciagnalem sobie ktorejs pieknej nocy
przez ftp jednak chcialbym je raz w tygodniu/miesiacu uaktualniac. Uzywanie
do tego ktoregokolwiek klienta ftp powoduje ze zczytuje on od nowa katalogi
co przy mirrorowaniu 2ch architektur i dosc pokaznych ilosciach pakietow trwa
dosc dlugo. Czy i jak moglbym to robic np. przez rsync, albo moze jest jakis
inny sposob na mirrorowanie z pld-linux.org ? (chodzi mi o pobieranie tylko
mapy zmian i na jej podstawie generowania nazw plikow do sciagniecia)

Pozdrawiam
Albert 'AiBi' Łącki

..:: tHe #pAp tEAm ::..
      AiBi @ IRCnet