htb, htb, a ja wymiękam

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 10 Lip 2003, 18:39:58 CEST

Dnia śro 9. lipca 2003 22:08, f16 napisał:

> Shaperd ? Przez wielu wyklinany, a ja zauważyłem tylko jeden problem: jest
> 10 userów z czego jeden ciągnie obłędne gigabajty (przez DSL). Po
> trzech-czterech dniach takiego ciągnięcia transfer mu spada do paruset
> bajtów/sek. (reszcie nie...) Pomaga workaround: restart shaperda co dzień z
> crona ;) A po ssh dostaję się do serwerka bez kłopotu i niezależnie od
> obciążenia :)
Nie dość że muli całego kompa, to jeszcze chodzi gorzej niż gołe cbq. Jak
zmieniłem shaperda na cbq, od razu poczułem różnicę. Na lepsze. Ale naprawdę
dobrze było jak zmieniłem cbq na htb :D
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org