Re: [troche OT] szalony pomysł a propos mbanku

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 10 Lip 2003, 17:58:39 CEST

10 lipca 2003 (17:50:49) Andrzej Szombierski napisal:

AS> w zasadzie wszystko się da - tylko pytanie ile byłoby roboty. W przypadku
AS> mbanku raczej niedużo, bo nie używają żadnych dziwnych appletów itp.. więc
AS> teoretycznie wszystko by się dało zrobić skryptem odpalającym
AS> odpowiedniego wgeta.. tylko trzebaby podglądnąć nazwy pól w formularzach
AS> itp

Ja tam się nie znam, ale jak wgetem sesje/cookies obsłużyć?

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'                                       (