[troche OT] szalony pomysł a propos mbanku

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Czw, 10 Lip 2003, 19:30:39 CEST

On czwartek 10 lipca 2003 17:47, Szymon 'trasher' K wrote:
>   Wyjeżdżam niedługo w szaloną podróż po Europie i raczej nie będę
> miał tam możliwości korzystania z internetu i mam zamiar intensywnie
> korzystać z karty płatniczej. I tu pojawia się zadanie - czy da się
> stworzyć skrypt, który automatycznie będzie się logował przez https
> (obsługa post w formularzach, cookie, sesje) na strone mbanku,
> pobierał stan konta i smsowal do mnie (to akurat wiem, jak).
>
> Sorry, za OT, ale może ktoś mi napisze, że to niewykonalne :).
Co prawda nie na te wakacje ale...
Pytałem się w mBanku czy nie planują usługi wysyłania e-maili przy każdej
transakcji. Odpowiedzieli, że może w połowie 2004 więc jak możesz to wyślij
im e-maila że też jesteś zainteresowany, może przyspieszą realizację.

Tomek