htb, htb, a ja wymiękam

Grzegorz Siehien admin w cairo.one.pl
Pią, 11 Lip 2003, 00:43:55 CEST

hej

zastosowanie htb w moim przypadku ogranicza się
tylko i wyłącznie do spełnienia założenia pt.
"ssh za wszelką cenę". los użytkowników dzielących
łącze nie jest tu istotny ;) (akurat chodzi głównie o
firmy, gdzie dzielenie łącza nie jest aż tak ważne,
jak np. w przypadku sieci blokowych)

Kermit podesłał mi ładny skrypcik, który zdaje się
działać jak trzeba :] za co mu serdecznie dziękuje

wcześniej eksperymentowałem z rc.htb, udrażniaczem z
"advenced routing howto" i własnymi cudactwami ale
ciężki traffic i tak zadręczał ssh niemiłosiernie

nie mniej jednak, za każdy przykładzik, na podstawie
którego mógłbym jeszcze się pobawić, byłbym wdzięczny

pozdrawiam

--
Grzegorz 'dfenz' Siehień
<grzes at browarek net> pldusers.one.pl