KDE3 dla RA gotowe

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 13 Lip 2003, 18:37:50 CEST

Dnia nie 13. lipca 2003 17:23, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Adam Gapiński, wystukała:
>
> 1. Wreszcie KDE widzi dodatkowe scrensavery:)
> 2. W kdm dalej nie działa opcja "zamknij system" - to tylko ja tak mam?
ad.2 U mnie działa (od zawsze i w każdej wersji). A z konsoli jak napiszesz
shutdown -h now to zamyka Ci system ? Poza tym w konfiguracji kdm podajesz
kto jest uprawniony do zamykania systemu :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org