KDE3 dla RA gotowe

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Lip 2003, 22:53:02 CEST

On Sun, 13 Jul 2003, Adam Gapiński wrote:
> Aha to jeszcze jedno pytanie - w konfiguracji kdm (Menedżer logowania)
> nie można wybrać jęz. polskiego :( Dopóki tam nie wlazłem, było OK,
> teraz niestety nie potrafię wrócić do polskich komunikatów...

Widzę, że kawałka języka polskiego brakuje w kdm :-/ W sumie to dziwne
jest... Powinno być. W liście języków nie ma polskiego, ale już pliki .mo
są jak najbardziej w całości. Pytanie co się stało...

Widać, że mamy jednego bug-a, choć drobnego...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...