Problem z modulami po upgrade na 2.4

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 13 Lip 2003, 22:43:59 CEST

On Sun, 13 Jul 2003, Adam Gapiński wrote:

> Osóbka znana jako Stanislaw Binczycki, wystukała:
>
> Mam tak samo, działa bez problemu...

to trochę dziwne że działa, bo powinno być

alias eth0 8139too

co do ppp_generic, to nie wiem jak jest na "firmowym" jajku, ale
spróbowałbym podobnie - alias ppp0 ppp_generic (choć wydaje mi się, że sam
powinien na to wpaść)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :