wylaczanie kompa

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pon, 14 Lip 2003, 23:25:24 CEST

On pon 14. lipca 2003 22:45, Paweł Gołaszewski wrote:
> Wystarczy zainstalować acpid - on sam załaduje moduły (tzn - skrypt
> startowy się o to troszczy).
Skoro już przy tym jesteśmy to mam pytanie: jak skonfigurować acpid aby
naciśnięcie przycisku na obudowie powodowało wyłączenie kompa? W
/etc/acpid/events/sample.conf mam:
event=button power.*
action=/sbin/shutdown -h 5

i to nie działa. Jest jedna rzecz która wydaje mi się trochę nienormalna: w
/proc/acpi/button mam 2 razy katalog power (2 razy ta sama nazwa-nie mam
pojęcia jak je odróżnić). Czy to jest normalne?

Tomek