KDE3 dla RA gotowe

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 14 Lip 2003, 23:39:02 CEST

Dnia sob 12. lipiec 2003 23:03, Paweł Gołaszewski napisał:
> Zapraszam do testowania KDE 3.1.1a dla RA. Jest ono przebudowane w
> całości i jedyna rzecz, której brakuje w tej chwili to quanta (comming
> soon).
>
> Zachęcam do testowania, bo nie zgłoszone _teraz_ błędy zaowocują tylko
> problemami - całość wyląduje w updates/security... Ze znanych błędów:
[...]
Robiłem właśnie update, i jedna rzecz mnie baaardzo zadziwiła. Wygląda
bardziej na winę poldka, ale ciekawostka to jest:

poldek> install -F -G kde*
Przetwarzanie zależności...
[...]
kdeutils-klpq-3.0.4-3 zostanie zastąpiony przez kdeutils-kcharselect-3.1.1-3

Zwracam uwagę na to ostatnie - co ma kcharselect do klpq ??!! Bardzo mnie to
zadziwia. A tak swoją drogą - na razie wszystko działa dobrze.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498