Stary Hercules i kłopoty z odpaleniem go

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 15 Lip 2003, 00:21:39 CEST

Dnia wto 15. lipiec 2003 00:11, Szymon 'trasher' K napisał:
> zrobić? ŁM> Czy da się tą kartę jakoś odpalić? Byłoby mi to bardzo
> przydatne.
>
> gdzies czytalem (linux+ 06/2003), ze karty musza umiec pracowac
> w trybie "secondary display" - prawdopodobnie jezeli masz n kart, to
> n-1 musi... ale to tylko moje gdybania.
> Kiedys probowalem 3 kart (agp + 2xpci), ale nie wyszlo, wiec
> poprzestalem na 2 i nie wyobrazam sobie pracy z mniejsza iloscia :).
Kumpel ma 3, jedna TNT M64 na AGP i dwa różne Virge na PCI. Działa to tak
sobie - jeden Virge trochę się kaszani. Ja też mam dwie karty, teraz
chciałem sobie po prostu logi wyciągnąć na trzeci monitor.

> Moze poszukaj tu:
> http://www.realtimesoft.com/multimon/
Już zerkam. Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498