[Ra] KDE na Ra-ready

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 15 Lip 2003, 00:44:02 CEST

Dnia wto 15. lipca 2003 00:15, Robert 'dzeus' Graużenis napisał:
> Przy edycji katalogu domowego za pomocą konquerora dostaję przy wyjściu
[CIACH]
> Jedynie eksploracja smietnika nie robi SIGSEGV przy wyjściu.
Zapewne masz włączony styl "Lekki styl wersja trzecia" ? :)

> P.S. Nie buduje sie kadu z Ra-branch:
>
> checking for openssl/rsa.h... yes
> checking for RSA_public_encrypt in -lcrypto... no
> configure: error: libcrypto was not found!
> błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.24500 (%build)
>
> RPM build errors:
>     Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.24500 (%build)
> Error: package build failed. (no more info)
Sam go rozgrzebałem :) Niestety utknąłem na tym libcrypto i na razie nie
doszedłem jak to popchnąć dalej - myk jest taki, że i biblioteka i pliki
nagłówkowe są w systemie, a configure jakby ich nie widziało :( I nie ma
(przynajmniej nie wyczaiłem) parametru, w którym możnaby wymusić położenie
tych nagłówków ... Obawiam się, że to będzie coś na etapie jakiegoś
autoconfigure/autoheader  ... Ale dopiero pojutrze będę miał chwilkę nad tym
usiąść .......
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org