crossmingw32 i -fnative-struct/-mms-bitfields

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Czw, 17 Lip 2003, 20:41:33 CEST

On Thu, Jul 17, 2003 at 08:23:47PM +0200, Andrzej Szombierski wrote:

> Próbuję zcross-compilować program pod win32 korzystający z gtk+. Na
> stronie gtk+ stoi, żeby użyć opcji -mno-cygwin oraz -fnative-struct lub
> -mms-bitfields w zależności od wersji gcc. W Ra jest crossmingw32-gcc-3.1,
> które teoretycznie powinno obsługiwać -mms-bitfields, ale niestety nie
> obsługuje ani tego ani -fnative-struct, przez co oczywiście tak
> skompilowane programy nie działają.
>
> Czy znajdę spakietowane (lub mogę jakoś bezproblemowo zbudować)
> crossmingw32 na Ra, które obsługuje którąś z tych opcji?

Zbuduj sobie z CVSa crossmingw32-binutils i crossmingw32-gcc (--with
bootstrap), przyda Ci się też crossmingw32-w32api i crossmingw32-runtime
także z CVS HEAD.
Ja na tym kompiluje wxWindows i jakoś idzie :-)
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/