kernel-2.4.21-1.1 (HEAD)

Pepe pepe w apollo.net.pl
Wto, 15 Lip 2003, 21:52:58 CEST

On Tue, 15 Jul 2003 20:34:42 +0200
Artur Frysiak <wiget w pld-linux.org> wrote:

> Bo geninitrd jeszcze nie ma wsparcia do nowego IDE. Zaraz sobie
> skompiluje 2.6.0-test1 i zobacze co się da z tego wydumać ...

Z modułami IDE to sobie poradziłem (geninitrd --with-insmod-static) tyle
że i tak są jakieś problemy z tym jajkiem chyba z winy grsec, np: mount
powoduje błąd (RLIMIT_STACK - pisał o tym Radosław Kintzi), a podczas
odpalenia Xów 4.3.99.8-0.1 dostaję w logach:
(EE) ATI(0): Cannot map V_BIOS
(WW) ATI(0): Unable to initialise int10 interface.

co powoduje nie załadowanie ddc oraz vbe co z koleji powoduje nie
rozpoznanie mojego lcdka i piekny napis "videomode not supported".

--
Pepe