problemy z wine w PLD

Śro, 16 Lip 2003, 22:53:49 CEST

Osóbka znana jako Boski Cinek, wystukała:

> glibc-2.2.5-23
Ja się nie znam, ale dwa dni temu odpaliłem wine. Mam te same glibce.
Pod wine odpaliłem parę programów praktycznie od kopa (config wzięty bez
przeróbek z dokumentacji w /usr/share/doc). Soldier of Fortune II ruszył od
kopa;) Dopiero jak zacząłem walczyć z Kazą (heh - taki program co podobno
nie działa w wersji 2.x pod wine) musiałem zmienić plik rejestru i porobić
parę wpisów w ~./wine/config.
Paczkę z wine zbudowałem dla Ra ( --without arts --without sane). Leży jakby
co na:
http://adas.artikon.one.pl/PLD/wine-20030709-0.1.i686.rpm

pozdrawiam