napisy w xine

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 27 Lip 2003, 13:02:53 CEST

Dnia 26 Jul 2003 21:50:43 +0200, Krystian Tomczyk <krystian w tomczyk.civ.pl>
napisał:

> Witam
> Mam problem z xine. Film ma napisy kodowane w iso-8859-2, ale w xine
> brak polskich liter. Wszystko wskazuje na to, że czcionki dostępne dla
> xine są bez polskich liter.
> Czy ktoś wie jak to zmienić?
Ja poszedłem na łątwiznę i za pomocą tr zamieniam polskie literki na
"polskawe". Ale oczywiście wcale mi to nie pasuje jako końcowe rozwiązanie.
Dołączam się więc do pytania.

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498