PHP z uid i gid usera

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 17 Lip 2003, 13:10:05 CEST

On Thu, 17 Jul 2003, Rafał Słoniewski wrote:

> Action application/x-httpd-php "/usr/bin/php"
> Nie działa jak powinno. :/

W tym patchu jest zdefiniowana ścieżka do php (to siedzi w suexec.c, więc
konfiguracja apacha nie ma na to wpływu):

+#define PHP3HANDLER "/usr/local/bin/php3.cgi"
+#define PHP4HANDLER "/usr/local/bin/php4.cgi"

więc albo zmodyfikuj patcha albo podlinkuj php

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :