kernel 2.4.21 i ide

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Czw, 17 Lip 2003, 18:58:15 CEST

zainstalowałem kernel 2.4.21-1.1 i mam problemy z uruchomieniem ide. Z initrd
ładowane są moduły ide-core, ide-disk, ext2, ide-detect, pdc202xx_new oraz
via82cxxx (w tej kolejności). Wszystkie kontrolery są wykrywane ale jeszcze
przed wykrywaniem kontrolerów ide-detect wypisuje, że znalazł hda (cdrom) i
hdc (dysk) a powinien być jeszcze hdg (dysk). Problem polega na tym że
ładowanie tych wszystkich modułów nic nie daje bo kernel po chwili oświadcza
że nie módł zamontować root fs (ani na hda-co jest zrozumiałe- ani na hdc).
Co zrobić żeby to zadziałało?

Tomek