samba - wstydliwy problem

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Czw, 17 Lip 2003, 20:22:53 CEST

Z dziesięć razy już to ustawiałem, a jedenasty nie potrafię :(.
Mam ci ja postawioną sambę na miniserwerze.
samba-2.2.8a-1 (server, common i client też)
konfiguracja:

[global]
workgroup = GRUPA
server string = Samba Server
hosts allow = 192.168.0. 127. # klient jest na 192.168.0.
load printers = no
printing = lprng
guest account = pcguest
log file = /var/log/samba/log.%I
max log size = 50
security = user
smb passwd file = /etc/smbpasswd
socket options = TCP_NODELAY
local master = yes
domain master = yes
preferred master = yes
domain logons = yes
dns proxy = no
preserve case = no
case sensitive = no

[homes]
    comment = Home Directories
    browseable = no
    writable = yes
[public]
    path = /home/services/samba/public
    public = yes
    only guest = yes
    writable = yes
    printable = no
[user]
    path = /home/services/samba/directory
    public = no
    valid users = agi
    writable = yes
    printable = no

No i nie żre.
user jest i w passwd i w smbpasswd z tym samym hasłem
i katalog domowy nawet ustawiłem w tym samym miejscu
Myślałem, że tylko w winxp, ale z pld też nie mogę się zalogować.
Ewidentnie coś zepsułem (albo zapomniałem).
Wstyd.
man i doc - tak napisane, że nie potrafię tym razem znaleźć błędu
kopiowałęm smb,conf, który z w98 i linuksem kiedyś działał, ale xp z nim
nie gra, a zanim przeszedłem do pld, to tyle naprzestawiałem uuuuuuu

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870