samba - wstydliwy problem

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 17 Lip 2003, 23:15:05 CEST

Witam.

Dnia 03-07-17 23:01, Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:
> Kiedy wyszukam przez znajdź komputer, to workgroup we właściwościach
> (ciągle mowa o tym jak winda widzi serwer samby) pokazywło mi włąściwą
> grupę roboczą - ale poprzez mapuj dysk i pokaż komputery w grupie - nic!

Po kolei, a jak wpiszesz smbclient -L //nazwatwojegokompazXP to widzi go?

Inaczej jak wpiszesz smbclient -L ip.twojego.serwera.samby to widzisz
kompy w WorkGrupie?

Moze masz problem z firewallem pod XP...

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.