Konqueror i gecko

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 17 Lip 2003, 23:44:32 CEST

Czy ktoś mógłby mi pomóc znaleźć opcję, która pozwoli renderować w
konquerorze strony za pomocą gecko a nie KHTML? Przeszukałem opcje
konfiguracyjne i albo jestem ślepy, albo na prawdę nie ma. W menu "Widok"
-> "Typ widoku" jest tylko "KHTML" i "Osadzony zaawansowany edytor tekstu"
a gecko - brak.
Konqueror z KDE 3.1.1a z ra/ready, mozilla z ra/updates.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498