Konqueror i gecko

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 17 Lip 2003, 23:58:36 CEST

Dnia czw 17. lipiec 2003 23:51, Tomasz Grobelny napisał:
[...]
> 1. Żeby Konqueror mógł korzystać z gecko potrzebny jest "pomost" w
> postaci odpowiedniego KPart. A widocznie tego nie ma w PLD (lub nie masz
> zainstalowane).
Prawdopodobnie tgo nie ma :( Jeszcze poszperam.

> 2. www.google.com i wpisać: "konqueror gecko" hint: kmozilla
Wpisałem zanim to wysłałem. Nie byłem w stanie wyfiltrować nic sensownego.
Same porównania.

> 3. Wg mnie KHTML jest dobry...
Ja wolę gecko, bo KHTML niektóre strony nienajlepiej wyświetla. Kwestia
gustu.

Pozdrawiam i dzięki.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498