ocaml-devel-3.06-3 - P. developerzy

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 20 Lip 2003, 14:50:06 CEST

On Sun, 20 Jul 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:
> Nie poradzę sobie z poprawianiem i tuningiem pakietów :{. Niestety w
> trakcie przebudowy ocaml wyskakują mi błedy w binariach (tych pośrednich
> finalne już nie powstają). Poza tym to stare P233 - każda próba, to parę
> godzin i nie wiem, czy wina w błędach oprogramowania (tamto np.  było
> budowane gcc-3.1), czy po prostu żelastwo się przegrzewa (błądy
> występowały w kilku miejscach). Na athlonie nie chcę przestawiać rpm'a
> na i586.  Zdaję sobie sprawę, że robicie to społecznie, ale w przypadku
> laika skórka niewarta jest wyprawki - kilka dni walki zamiast parunastu
> [...]

no i...?

Jeżeli nie potrafisz sobie _sam_ poradzić z nestem to używaj RA. Tam jest
ocaml. AFAIK to nawet działa ;)

A Nest jest dla ludzi, którzy wiedzą co robią i potrafią sobie _sami_
poradzić z problemami, na które się natkną. Taka specyfika.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...