samba - wstydliwy problem

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 18 Lip 2003, 10:08:30 CEST

Witam.

> added interface 192.168.0.1 bcast=192.168.0.255 nmask=255.255.2555.0
> Password:
> session setup failed: NT_STATUS_LOGON_FAILURE
> jakie hasło?

Poczekaj, to jest to. Konrtrolerem domeny jest twoj XP. Szukam....
Zmien moze

os level=60

w sekcji global.

Twoj XP nie przyjmuje samby jako szefa, a jako klienta i twierdzi ze nie
  masz konta. Tak mi sie wydaje, jak sie myle to krzyczcie.

Masz zdaje sie XP w wersji Pro. Cos mi swita jak u mnie w sieci pojawil
sie 2000 i przejol kontrole nad samba. Walczylem z 2 dni zanim nie
wpadlem na pomysl upgradu do wersji 2.2.x i os levelu ponad NT. Ale do
dzis nie mam pewnowci, czy nie dalo sie jakos inaczej.

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.