kernel 2.4.21 i ide

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 18 Lip 2003, 10:38:25 CEST

On Thu, 17 Jul 2003, Tomasz Grobelny wrote:

> zainstalowałem kernel 2.4.21-1.1 i mam problemy z uruchomieniem ide. Z initrd
> ładowane są moduły ide-core, ide-disk, ext2, ide-detect, pdc202xx_new oraz
> via82cxxx (w tej kolejności).

Też o to wczoraj pytałem, ale jak to zwykle w PLD,
sam musiałem wymyślić. ;)

> Co zrobić żeby to zadziałało?

Zapoznać się z 'genromfs' i zastanowić. :)
Poważnie pisząć, doś szybko wpadłem że to nie może być właściwa kolejność.
Powinno być: ide-core, mojchipset, ide-detect, ide-disk, mojfs.
Jak się poprawi, wygenerować nowy initrd i już. :)
Nie zapomnieć o 'insmod.static'.
pzdr
Stacho Pal