Ktos moze dac mi DNS-y

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Pią, 18 Lip 2003, 10:53:03 CEST

Dnia 2003-07-18 10:28, Użytkownik frazir napisał:

> Nie mam nic. A chce miec www.doop.pl. Pierwszy raz robie cos takiego
> zeby server mial domene :-) :>

Więc:
a) konfigurujesz u siebie serwer DNS (np. BINDa) np. zgodnie z:
http://zlobek.tcz.wroclaw.pl/dzial.php3?dzial=10 (ale pomiń całą sekcję
dot. Linuxconfa - przeczytaj wstęp na temat rejestrowania domen i potem
"dla tych co lubią grzebać w plikach konfiguracyjnych), po czym szukasz
secondary DNSA (albo tu na liście - byli chętni Ci go prowadzić - ja też
mogę), albo http://freedns.sgh.waw.pl, no i na końcu rejestracja w NASKu
(www.dns.pl)
b) konfigurujesz zarówno podstawowy jak i zapasowy serwer nazw na
freedns.sgh.waw.pl i te dane podajesz w NASKu przy rejestracji

Powodzenia!
--
Pawel