zwichy kernela

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 19 Lip 2003, 12:22:51 CEST

Dnia Sat, 19 Jul 2003 09:06:18 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Buziak <t.buziak w spzoz.lukow.pl> >
napisała:

> ale tak na serio, czy to ze pojawily sie w tym kominikacie jakies informacje
> o module do sieciowki moze swiadczyc o jej wadliwosci, czy to tylko taki
> dump z pamieci i akurat w tym fragmecie lezal sobie modol 8139too ???????

mi na jednej maszynie (athlon +1800 o ile dobrze pamietam na kt266) kiedys tez
na 8139too oopsy lecialy zmienilem sterownik na rtl8139 i chodzilo bez
problemow (oops byl jak sie przesylalo plik > 20 mega za kazdym razem),
sieciowka wbudowana na plycie a kernelek 2.2.22 nasz z Ra...

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |