htb+squid

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Sob, 19 Lip 2003, 14:59:09 CEST

18 lipca 2003, 23:47:08, Jacek Rzęsista napisal:

JR> Odpowiedzi z dns nie muszą lecieć "pełną parą" :) Natomiast do squida jest
JR> patch specjalny, który znakuje pakiety i można je filtrem wrzucić do
JR> odpowiedniej kolejki .....

# rpm -q squid
squid-2.4.STABLE7-6
znalazlem stonke http://sed.pl/qos/ na ktorej jest opis jak to zrobic
opis na stronce mowi ze pakiety inne niz miss sa oznaczane zerowym
tos
czyli filtr wygladal by tak ??
... u32 match ip sport 8080 0xffff match ip tos 0 0xff flowid ...
to podkreslone spislem ze stronki ale nie wiem co oznacza :|
Czy moglbys mi podac jak zaaplikowac tego ptcha squidowi, podejrzewam
ze musial bym sobie przekompilowac wszystko od nowa tylko nie wiem jak
to zrobic aby skompilowac razem z tym co jest w specu.

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl