ocaml-devel-3.06-3 - P. developerzy

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 20 Lip 2003, 13:19:42 CEST

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> Jak sobie nie poradzisz to nie używaj nest-a :P

Nie poradzę sobie z poprawianiem i tuningiem pakietów :{. Niestety w
trakcie przebudowy ocaml wyskakują mi błedy w binariach (tych pośrednich
  - finalne już nie powstają). Poza tym to stare P233 - każda próba, to
parę godzin i nie wiem, czy wina w błędach oprogramowania (tamto np.
było budowane gcc-3.1), czy po prostu żelastwo się przegrzewa (błądy
występowały w kilku miejscach). Na athlonie nie chcę przestawiać rpm'a
na i586.  Zdaję sobie sprawę, że robicie to społecznie, ale w przypadku
laika skórka niewarta jest wyprawki - kilka dni walki zamiast parunastu
minut. A przecież ten pakiet powinien chyba gdzieś być gotowy.
To co mi było potrzebne - lablgtk-1.2.5 już mam - ze źródeł i starym
ocaml-devel - przy różnicy w release tylko jakoś działa :).

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870