gprs i kompresja

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Nie, 20 Lip 2003, 13:40:20 CEST

Witam,

> Wlasnie teraz siedze na gprs i przynajmniej u mnie kompresji brak
> (SE T300 + IDEA) moge sobie wlaczyc ale to nic nie daje

Ze sie tak spytam... skad wiesz :)
Tzn porownywales jakos? Jak rozumiem taka kompresja miala by byc
'przezroczysta' dla uzytkownika... jak rozumiem telefon kompresowal
by sam dane 'w locie'(starczy mu na to 'mocy' ?).
Bede pewnie musial poszukac gdzies jakiejs serwisowej dokumentacji
to tego t65. Bo to, co pisza na stronach to jest zalosc - 'teraz
dzieki wap przez gprs dzwonki do twojego telefonu sciagaja sie duzo
szybciej' i tym podobne cuda ;)

> polaczenia U mnie po wlaczeniu rowniez nie pojawil sie blad, wymuszenie
> zostalo zignowowane :(

Pozostaje mi za tym jeszcze pogrzebac i zadzwonic moze do ery... choc nie wiem
czy jest sens, czy pani po drugiej stronie bedzie wiedziec o co chodzi...

pozdrawiam,
Piotr Koczur

--
-{ jid: snurf w sgw.art.pl ~ http://snurf.sgw.art.pl    }-
-{ gpg key: finger snurf w sgw.art.pl; key fingerprint: }-