htb+squid - problem

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Pon, 21 Lip 2003, 13:24:56 CEST

21 lipca 2003, 12:58:19, Tomasz Buziak napisal:

TB> skrypty bardzo by mi sie by przydaly, za co dzieki wielkie, ale jest problem.
TB> mam kernela cieciwy 2.4.20-9, iproute2-2.4.7.ss020116-10 w 2.4.20_9,
TB> po odpaleniu skrytpu pojawia sie to co ponizej:

TB> [root w spzoz tmp]# ./htb.local
TB> Hostow wzietych pod uwage: 2
TB> Pasmo dla pojedynczego hosta: 51kbit
TB> RESTARTUJE HTB
TB> RTNETLINK answers: No such file or directory
 to jest nastepstwem proby kasowania glownej dyscypliny jak bedziesz
 odpalal nastepnym razem (czyli gdy juz wczesniej jakies dyscypliny zostaly
 stworzone nie bedzie tego) to skasuje poprzednie dyscypliny a stworzy
 nowe
 tc qdisc del root dev $localdev

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl