htb+squid - problem

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.lukow.pl
Wto, 22 Lip 2003, 07:31:21 CEST

Cytowanie Łukasz Woźniak <wozny99 w poczta.onet.pl>:

> znalazlem cosik takiego http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/htb/manual/userg.htm
>  It is important to know that for precise operation quantums need to be
>  as small as possible and larger than MTU.
> #ip a
> eth1: <BROADCAST,MULTICAST,ALLMULTI,PROMISC,UP> mtu 1500 qdisc htb qlen 100
> wiec mtu dla interfejsu jest 1500 , chyba tak trzeba by ustawic mtu
> w klasach a  quantum ma byc troche wieksze ale nie za duzo to moze
> 1600.

co do mtu to jeszcze pokombinuje u siebie na sdi, ale bardziej te skrypty beda
mi potrzebne do dzielenia neo+, a w tym wypadq trzeba bedzie bardziej chyba
dokladnie sprecyzowac wartowsci tego parametru, az sie boje o tym myslec, neo+
usb to straszny syf, mam z nim bardzo duzo problemow !

--
pozdrawiam ...