Totalnie zwalone USB w 2.4? (bylo: Mysz USB)

Arek 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 22 Lip 2003, 09:02:30 CEST

Mariusz,
Monday, July 21, 2003, 9:26:22 PM, napisałe(a)ś:

> mam to samo na 2.4.21
> ale nie wiem od ktorej wersji kernela sie popsulo
> o ile pamietam to powinno znalesz cos ala USB Logitech Receiver
> dlatego podpielem ta myszke pod PS/2

No to świetna sprawa! Właśnie próbowałem uruchomić skaner na USB -
sprawa podobna jak z myszką. Pojawiają się identyczne błędy w logach.
Wydaje mi się że obsługa USB jest totalnie spaprana w 2.4.20/21. Nikt
tego wcześniej nie zauważył? Nie są planowane żadne poprawki? Na
czystym kernelu też tak jest, czy tylko na dystrybucyjnym PLD?

--
Pozdrawiam,
   Jo Joro