serwer i maly problem

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 22 Lip 2003, 14:47:11 CEST

On Tue, 22 Jul 2003, MrRobby wrote:

> w pld jest static-route ale to to samo. Mozesz mi powiedziec (jesli
> masz czas:P) jak mam to wpisac w tym pliku bo nie mam pojecia

no nie wiem, ja mam static_routes, które wyglądało tak:
# Entry format:
# <device>      <network_ip>/<network_mask_length>
#eth0           192.168.1.0/255.255.255.0

więc chyba nie trudno się domyślić, że w tym przypadku powinieneś wpisać

eth1		<ten adres>[/255.255.255.255]

to co w [] to nie jestem pewien czy powinno/może być - poprostu sprawdź :)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :