serwer i maly problem

MrRobby mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Wto, 22 Lip 2003, 15:15:04 CEST

> 					.255, nie .0

> nie, u siebie nie możesz przypisać adresu .12, bo to nie ma być adres
> serwera, tylko innego kompa. Musisz poprostu powiedzieć swojemu
> serwerowi którędy ma wysyłać pakiety, żeby trafiły tam gdzie trzeba.

Juz sie zamotalem :P Wiec tak.wszyscy w lanie sa na windach. Serwer na
pld. na windzie ustawiam 2 IP 192.168.0.4 i 81.xxx.xxx.12 a na serwerze
tylko w static-routes
	eth1		192.168.0.4/255.255.255.255

Tak mam to wszystko rozumiec??? To powinno  dzialac bez zadnego
przyporzadkowywania kolejnych rutowalnych IP do eth0 na serwie??Nie wiem
jest duszno, kolo mnie 2 kompy ktore grzeja jak ch ... itp i leb mi sie
juz powoli p... z tego goraca i trace chyba powoli swiadomosc:P

--
Pozdrawiam MrRobby