serwer i maly problem

MrRobby mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Wto, 22 Lip 2003, 15:00:30 CEST

> no nie wiem, ja mam static_routes, które wyglądało tak:
> # Entry format:
> # <device>      <network_ip>/<network_mask_length>
> #eth0           192.168.1.0/255.255.255.0
>
> więc chyba nie trudno się domyślić, że w tym przypadku powinieneś
> wpisać
>
> eth1		<ten adres>[/255.255.255.255]
>
> to co w [] to nie jestem pewien czy powinno/może być - poprostu
> sprawdź :)

w tej chwili nie mam dostepu do serwa dopiero za jakies 1,5 tygodnia ale
jak mowie dlugo sie z tym mecze :P Narazie moge tylko myslec
teoretycznie. Oki ustawie 2 IP na stanowisku 192.168.0.4. W
static-routes wpisze

eth1		192.168.1.4/255.255.255.0

eth0 ma 81.xxx.xxx.11 ale chyba jeszcze powinienem przyporzadkowac
rutowalne IP ktore chce udostepnic do eth0 np. w jakims skrypciku dodac

ifconfig eth0:1 81.xxx.xxx.12
ifconfig eth0:2	81.xxx.xxx.13
.
.