serwer i maly problem

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 22 Lip 2003, 15:04:18 CEST

On Tue, 22 Jul 2003, MrRobby wrote:

> w tej chwili nie mam dostepu do serwa dopiero za jakies 1,5 tygodnia ale
> jak mowie dlugo sie z tym mecze :P Narazie moge tylko myslec
> teoretycznie. Oki ustawie 2 IP na stanowisku 192.168.0.4. W
> static-routes wpisze
>
> eth1		192.168.1.4/255.255.255.0
					.255, nie .0

> eth0 ma 81.xxx.xxx.11 ale chyba jeszcze powinienem przyporzadkowac
> rutowalne IP ktore chce udostepnic do eth0 np. w jakims skrypciku dodac
>
> ifconfig eth0:1 81.xxx.xxx.12
nie, u siebie nie możesz przypisać adresu .12, bo to nie ma być adres
serwera, tylko innego kompa. Musisz poprostu powiedzieć swojemu serwerowi
którędy ma wysyłać pakiety, żeby trafiły tam gdzie trzeba.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :