serwer i maly problem

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Wto, 22 Lip 2003, 15:55:38 CEST

Dnia Tuesday 22 of July 2003 15:24, MrRobby napisał:

> Wlasnie obadalem kompa starego ktory jest na XP i da sie tam ustawic 2 i
> wiecej IP dla jednej karty wiec jestem pelny optymizmu. Nie wiem jak
> sie zachowuje z 2 IP heh to sprawdze pozniej. MAm nadzieje ze to co
> podales bedzie dzialac. Jak trylko dobiore sie do serwa to dam znac na
> grupie:)) THX
>

> A moze ktos jeszcze sie wypowie. Moze ktos mial z takim problemem
> stycznosc??

tak..

route add -host 81.xxx.xxx.12 dev eth1
echo -n 1 >/proc/sys/net/ipv4/conf/eth0/proxy_arp

niech kolega ustawi sobie jako alias na sieciówce

ifconfig eth0:0 81.xxx.xxx.12 netmask 255.255.255.255 (bo jest tylko jeden w
sieci z tej klasy)

domyslnie wyjdzie stara bramą 192.168..cośtam

--
	Pozdrowienia, Robert!

When it comes to the time, are we partners in crime?
When it comes to the time, we'll be ready to die [IM]