Samba jako PDC dla WinXP(Pro)

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Czw, 24 Lip 2003, 01:37:00 CEST

Tomasz Woźniak naskrobał(a):

>I slusznie, a pokazuje kto odpowiada za sprawdzanie hasel?

E-e.

>Sprobuj moze
>z ta opcja password server...

Tysz nie chce załapać.

A w logach mam coś takiego:
Jul 24 01:22:57 samba smbd[19943]: [2003/07/24 01:22:57, 0] rpc_server/srv_samr.c:api_samr_set_userinfo(670)
Jul 24 01:22:57 samba smbd[19943]:   api_samr_set_userinfo: Unable to unmarshall SAMR_Q_SET_USERINFO.

>Przypomne ze restarty samby wykonuj na odlaczonym od sieci XP.

Tak też zrobiłem. :-) Ale niestety. :-(
BTW: właśnie wyłączyłem na chwilę pozostałem XPki z sieci, zhaltowałem
sambę i próba zalogowania do domeny na tym testowym XP trwała dłużej -
napisał w komunikacie że nie może się skontaktować z kontrolerem domeny
"IMAGE", czyli tak jakby wina była po stronie serwera? :-|

>No i stara harcerska zasada gloszaca, ze zawsze lepiej najpierw z samby
>zrobic poslusznego klienta w sieci, a dopiero potem stopniowo zamieniac
>go na serwerek.

Był posłusznym klientem w sieci, a teraz jest przykazanie żeby z niego
zrobić kontroler domeny. :-)

>W razie co wracam do pracy jutro okolo 7-9 ;)

Ja około 17-19 pewnie. ;-) W każdym razie z niecierpliwością czekam na
jakiekolwiek hinty. :-)

Pozdrawiam,
mick3y