[OT] skrypty

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 22 Lip 2003, 23:46:37 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/22/2003 09:58 PM:

> Co tak potrafi? B. często obracam jpegi z cyfraków i przydałoby mi się
> to. Aha - zależy mi na zachowaniu EXIF.

Nie dam glowy, ze zachowuje EXIF (wydaje mi sie, ze tak), ale potrafi to
programik o nazwie "jpegtran" z pakietu jpegtools, chociaz moze z innego
nie pamietam w tej chwili, a rpm -qf daje, ze nie nalezy do zadnego
pakietu. Jak cos to poszukaj w archiwach google, bo pytalem kiedys o to
(szukaj albo przez "automatyczne obracanie obrazkow", albo (pewniej)
przez ksywke ktorej wtedy uzywalem (CyberPE))

|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Najsprawiedliwsza opinia o większości kobiet
jest obrazą dla ich wyjątków." (A. Świętochowski)